En fotbolls-kväll för alla fotbollsälskare

Eftersom det är just idag det är Fotbollsgalan så tänkte jag ta och skriva lite om det. Va tror ni egentligen? Jag har i alla fall en stor chansning på att Zlatan kommer få fram ett och annat pris. Sen hoppas jag som är gnagare på att AIK får något pris, eftersom dom både tog SM-guld och van cuppen på en och samma vecka, även Mikael Stahre får pris för årets tränare. För han kom till AIK och första året gör han så att AIK vinner SM-guld, det är stort! Mycket snack om AIK. Men ska jag erkänna så är det jäkligt bra att Djurgården håller sig kvar i Allsvenskan.
Jag är inget fotbolsprofs därför tänker jag inte tillägga något mer. Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: johanna

Aik i mitt <3 för alltid!

2009-11-11 @ 19:21:59
URL: http://johannalive.blogg.se/
Postat av: carro öhman

sv: bra instälning av dig tycker ja, lycka till :)

2009-11-15 @ 18:09:56
URL: http://hetervadjagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0